cpgun

Kunde inte sova igår ;o somnade 7 i morse.. gun höll mej vaken, vad damp jag fick på hon, hon låg och jävlades med mej under soffan, drog i sladdar, bet i sladdar, lekte med en cola flaska, sparkade ner massa grejer från fönsterbrädan, la sig framför tv, (hon trodde hon var så stor att hon täckte tvn x'D) sprang runt och var fett dryg. Kastade in henne på toan, tror ni de blev bättre? ne.. då börja hon skrika så fick lov att släppa ut henne igen xD
När jag och syrran såg på film hoppade hon upp på datorn och stampade på tangenterna så filmen stängdes av eller pausades sen hoppa hon ner.. sen samma sak typ 10 gr igen.. vad arg jag blev.
Ska lägga in en video på Gun sen när jag kommer hem när hon lekte dryg..

Gjorde också mina naglar, blev faktiskt bra för att vara första gången ;) hehe.

Nu ska vi fortsätta att se one tree hill. Den ägde ;o!!!!


Pues darling, puues!

fghjk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0