jag är arg

Jag är död än. På förmiddagen hade vi nå tävlingar som några killar i 3an höll i. Och vet ni hur jobbigt de var eller? Jag som inte ha tränat på typ 234 år ;o.
Man skulle typ springa och lägga västar i nån sån där 3 i rad sak, spela spökboll, klättra så högt upp på väggen och sätta dit en tejp bit, springa och kasta sig på en madrass så den skulle över mitt plan och tillbaka.
Och de där med madrassen var fan i mej de jobbigaste jag gjort i mitt liv typ. Var inte långt ifrån att spyan kom upp..

Mitt lag kom 3a tror jag, och jag är världens dåligaste förlorare och inte hjälpte de när ''domarna'' var dum i huvet, dom visste typ inte ens reglerna själv. Alla sa olika. Var fett arg..

Skulle egentligen följa med min vän Merethe till Östersund idag. Men det gick ej som planerat.. Hoppas du får lika kul utan mig endå älskling :') <3

Nu kommer min trötthet btw.. Orkar knappt hålla ögonen öppen ska nog ta en powernap. Är ju ledig i morgon satteeee ;) hehehehehe

Eller ne de sket sig ju dirr för jag ska träffa Jerrab efter hon har varit hos polisen. Hon är en olydig flickaaa!

Pues darling, puues!

hjk
orkar inte leta någon annan bild


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in mer bilder på dig :D

2010-12-09 @ 17:56:17
Postat av: paula :)

urgullig bild på dig. Supersnyggt verkligen! <3 :)

2010-12-13 @ 23:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0