paain

Var hemma från skolan idag eftersom jag fortfarande har ont i magen, vet ej vad det är för fel..
Ligger i mitt äckliga rum just nu med värmedyna på magen och ser på nå skit program.. om magen blir bättre ska jag städa rummet sen plugga om jag orkar, hehe.

Försöker få tag i Benita eller Mette för att be dom köpa en sak åt mej i stan men dom vägrar svara i telefooooon..
Jag, bea och Jennie kanske ska följa med mette till Östersund i helgen. Eller ja om jag har pengar. Är ju ledig på fredag, skööönt! ;D

Nu ska jag ligga och tycka synd om mig själv ett tag..

Pues darling, puues!

mkj
hehehehe


Kommentarer
Postat av: Du vet vem :)

Krya på dig(:

2010-12-07 @ 18:29:19
Postat av: mette

Det komma bli nice babeeee :D haha men vi svarade ju sen :D (y)

2010-12-07 @ 20:52:46
URL: http://mettsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0