strömavbrott

tjuu,

Har haft strömavbortt, vi fick nå brev att all ström skulle stängas av 22.00-02.00. Men nu funkar det igen (:

Drog till stan runt 4 och träffade Jerrab, vi satt och snackade om allt och ingenting. Sedan kom babben och höll oss sällskap. Där satt vi i 5 timmar, höhö. Köpte en chailatte och tacotallrik, fett gott manne' .

I morgon ska jag vara hundvakt till min hund Bamse. Kommer vakna av att han ylar. Och han är verkligen sämst på att yla, brukar ligga i sängen och skratta åt han ;D Sen ska jag dra till syrran och umgås med henne liteee.

Nu när strömmen fungerar tänkte jag kolla om de finns något att äta, var verkligen kolsvart överallt.


jmölm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0