booring

SEX/KÄRLEK
1. Är du singel nu ? - yes
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta ? - yes
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu ? - njaea
4. När hade du sex senast ? - eeh.. juli-aug någon gång xD
5. Har du kört oskyddat nån gång ? - aa
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig ? - japp
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk ? - aa
9. Har du hållet på med någon för att göra någon annan svartsjuk ? - ne
10. Haft sex på fyllan ? - yes
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det ? - nepp
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det ? - ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande ? - yes
14. Somnat gråtande pga kärleken ? - yes
15. Varit på en blind date ? - nej
16. Varit otrogen ? - nej
17. Ångrade du dig ?
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst ? - 3 år om de räknades;) haha nemen typ ett halv år
19. Har du någonsin varit kär ? - aa
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig ? - aa

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän ? - yes
2. Är du ofta med dina vänner ? - yepp
3. Vad brukar ni hitta på ? - typ festa och chilla x)
4. Bästa minnet med nån vän ? - har fett många
5. Säg namnet på en riktigt bra vän ? - Sebastian Byström ;) heheh 
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar ? - ja, fett dålig fråga
7. Har du hatat din bästa vän ? - hata är ett stark ord med ogillat (H) höhö
8. Litar du på din bästa vän ? - aa

10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig ? - aa
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta ? - ja
12. Vart bor din bästa vän ? - 2 kvarter under och 2 kvarter över m.m. ;)
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra ? - nje
14. Har du ljugit för någon kompis någon gång ? - aa
15. Har någon kompis ljugit för dig någon gång ? - aa
16. Ljuger du för dina vänner ofta ? -  nej
17. Vilken kompis var du senast med ? - Babbeeen
18. Har du många kompisar i din klass ? -  aa 
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan ? - Benita och Merethe  
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten ? - lite svårt när man inte hade några.. haha nemen.. ne jag hade fan inga kompisar när jag va liten xD hahah,

SISTA SOM

1. Du fick en puss av ? - Michellee
2. Sov med dig i samma säng ? - Gun
3. Du delade ett riktigt skratt med ? - Pappa mamma och syrran
4. Du gick på bio med ? - kom ej ihåg
5. Du höll i handen ? - minns ej
6. Du gick på stan med ? -  bea och mette
7. Delade en pizza med  ? - syrran
8. Du ringde ? - sis
9. Skickade ett sms till dig ? - miche
10. Du kramade ? - babben
11. Gjorde dig lite besviken ? - -
12. Gjorde dig mycket besviken ? - -
13. Du skrev med på msn ? - sis
14. Du snackade skit om ? - hehe-
15. Du åkte bil med ? - mormor och morfar
16. Gav dig en komplimang : miche tror ja
17. Du kollade på film med ? - miche sofie sis och verra om idol räknas
18. Du åt med på resturang ? - hm.. minns ej xD
19. Betalade något åt dig ? - sis
20. Grät inför dig ? - bea, dock i telen xD

BOENDE
1. Bor dina föräldrar tillsammans ? - yes
2. Om inte vem bor du mest hos ? - 
3. Har du eget rum ?-  aa
4. Egen tv ? - aa
5. DVD ? - aa
6. Boxer ? - aa
7. Vilka färger går i ditt rum ? mörk och ljus grå
8. Har du stor golvyta ? - ne
9. Får man plats att sova fler än en i din säng ? - jora 
10. Är köket stort ? - ne
11. Ismaskin ? - nepp
12. Micro ? - yes
13. Glass i frysen just nu ? - aa
16. Fler än ett badrum ? - nepp
17. Badkar eller dusch ? - dusch
18. Tvättstuga ? - yes
19. Balkong ? - nepp
20. Bra grannar ? - yepp

DIVERSE
1. Favoritfärg ? - svart, vit grå
2. Mobiltelefon ? - Sony Ericsson s500i
3. Skola och program ? - Nola - handels
4. Oskuld ? -  ne
5. Senaste filmen du såg ? - one tree hill?
6. Senaste låten du lyssnade på ? - bruno mars - granade eller va den het
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen ? - och sov nu pullan du måste upp tidigt:)
8. Hur många timmar har totalt pratas i din telefon ? - 26 timmar typ
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon ? - orkar ej kolla
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon ? - vet ej
11.Vad åt du till middag igår ? - korv och mos
12. Har du duschat idag ? - nepp
13. Vad var det senaste du sa till din mamma ? - skit ire da
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig ? - nej
15. Har du skolkat någon gång ? - aa
16. Är du en svartsjuk person ? - aa
17. Går vänner före en partner ? - sometimes
18. Kommer du bra överens med din familj ? - ibland xD
19. Vad ska du äta till middag ikväll ? - käkade kött och potatis


bara för jag inte har något att skriva om ;) och de vart för jobbigt att göra alla dom där i fet sil -.-'

Kommentarer
Postat av: Emelie Larsson

ursäkta.. men jag håller på att leta en telefon som jag skulle vilja ha i julklapp.. Och jag vill inte ha nån touch mobil, för jag tycker bara att dom är extremt dryga att skriva med. Jag söker bara efter en normal telefon.. typen jag skulle vilja ha är typ en musikmobil & med bra kamera! Och nu undra jag om du har en bra mobil? den som du skrev, alltså; Sony Ericsson s500i? För jag hittar ingen som jag vill ha på internet.. Är din bra som du har? eller har du något tips att ge mig? för jag vill ha bara en vanlig mobil som man typ skjuter upp, skulle bli glad om du svara!

2010-12-14 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0