yeee

Vaknade 12.06 idag.. sket sig ju dirr. Hann ej sjukanmäla mig eftersom den där saken man ringer till stängs 12.00 så jag har fått skolk för hela dagen. Great.

Har hållt på med Matte B igår och lite idag och jag har fortfarande inte gjort klart första frågan.. de här komma ju galant, eller? Dock ska sipan hjälpa mig med de i morgon (H) han tror han är mattesnille ;)

Såg klart sista avsnittet i säsong 3 av one tree hill nyss, fett spännande. Och eftersom jag ej kan ladda hem av någon konstig anledning så ska jag nog till syrran i morgon och lägga över dom eller be hette ta med skivan i morgon till skolan (H)

Pues darling, puues!

sdfghjk
hohohohohohohooohohohhohoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0