inte kul..

Sitter och kollar på nå skit program just nu.. Är fett trött men vågar inte sova.. tror jag ska gå och kolla om vi har någon hockey hjälm med galler på i förrådet.. Tänkte först tejpa på en kudde runt huvet men då kom jag på att jag inte komma kunna andas.. så de sket sig ju direkt!
Måste komma på någon annan smart idé..

Iallafall var Jennie hos mej för ett tag sen, har inte träffat henne på flera veckor känns det som (: Dock drog hon till en fest med Mette och Bea för ett tag sedan.

I morgon ska jag jobba på Port 9. 12-17 tror jag det är. Ska vara tomte eller  vad det var. Kommer inte ihåg xD höhö.

Nee, nu ska jag leta en hjälm eller något så jag kan sova, vill ju inte slå ihjäl mej då jag vaknar i morgon ;)

Pues darling, puues!


hlk


Kommentarer
Postat av: mariam hamyed

har du kille? ;)

2010-11-27 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0