ner i diket

Tjuu,

Såg att någon undrade vad som hade hänt på min och Jennies moppetur för några år sedan ;) Eftersom jag inte har något att skriva om tänkte jag berätta om det;)

Jennie kom och hämtade mej någon sommar för.. 2 år sen tror jag. Vi for till Själevad och chillade på någon bro :| hahah, iallafall så ville Jennie se vart våran kompis bodde. Så då tog vi moppen och vi skulle köra förbi hans hus då skulle jag bara peka på de huset han bodde i. När jag satt bakom Jennie då hon körde smsade jag våran kompis och skrev att vi körde snart förbi hans hus.
Då när vi körde förbi huset så visade jag vilket hus det var och där stog han utan tröja i köksfönstret. Båda vi blev typ chockad och glodde. Ca 20 meter efter att man inte ens såg hans hus nå mer körde Jennie ner i diket rakt in i en fet buske xD Vi blev så chockad att vi låg ba där i några sekunder sen sa Jennie : omg hur gick det? sen började båda as garva.
Vi försökte få upp moppen fort som fan så inte han skulle se att vi kört i diket. Men den var för tung så jag fick lov att ringa han och be han hjälpa oss.
De första han sa var: haha, hur fan hamnade ni där nere? (eller nåt sånt)
Vi ba: eeeh, vet inte (a)
Sen styrde han upp moppen och det såg inte ens jobbigt ut för han -.-'
Efter vi hade försökt få igång moppen ett tag så startade den och eftersom Jennies arm var cp så fick jag köra den hem, och styre var snett som en jävla jude så de gick inte så bra att köra den, dessutom var det fett kallt ute så jag höll på frysa f*ttan av mig medans Jennie åkte i en bil bakom ;D

Jag hade inte knäppt hjälmen så den flög åt helvete, mitt ben mosades under Jennies moppe så jag har ont i den fortfarande x'D haha. Jennie fick en blödning och spricka i armbågen och ett jack i knät.

dfghj


Kommentarer
Postat av: amanda johansson

haha ganska kul ändå! men ont borde det gjort..

uppdatera bloggen kanske? :D

2010-12-02 @ 16:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0