smink

hur sminkar du dig vid ögonen, alltså hur mycket mascara någon ögonskugga du kanske kan skriva vilken mascara/or du använder och så, du är jätte söt!

Tack så mycket:) Jag använder den där gula mascaran. Först her jag bara på ett lager och lixom bestämmer "formen". Sedan väntar jag ett litet tag, sen her jag på mer, och väntar, sen gör jag så till jag blir nöjd, och sen på slutet så her jag bara lite längst ut på ögonfransarna. Om jag bara matar på hela tiden så klumpar mina ögonfransar ihop, därför jag väntar ett tag mellan varje lager ;).

Jag brukar använda två bruna ögonskuggor ifrån makeup store.

hoppas du förstog vad jag menar, annars får jag försöka förklara bättre någonannan dag:)

hjksdfg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0