Svar

Vad heter ditt ex? Hur många har du legat med? =)
Olov heter han.  Med 3st.

1. Favoritfärg?
Grå, svart, vit och beige
2. Din favorit affär?
ingenaning, typ GinaTricot
3. Vad är du mest nöjd med?
på mig själv? isåfall mina ögon x)
4. Följer du några serier?
nej, tråkig som jag är ;)
5. Din favorit låt just nu?
Bruno mars - granade
6. Hur ser din perfekta nyårs kväll/natt ut?
Först förfest med tjejerna hemma hos någon av oss med mat och lekar. Sen dra till någon rolig fest utan bråk xD heheh, sen fylle käk ;)

1. är du oskuld?
nej
2. vad är din naturliga hårfärg?
jag färgade håret första gången då jag var 8år tror jag, så jag vet inte riktigt. Men ljusbrunt ungefär
3. vilken ögonfärg har du?
Brun-gröna
4. fick du pierca tungan för dina föräldrar?
ja det fick jag :)
5. vilken linje går du?
Handelsprogrammet på Nolaskolan
6. tänker du bo kvar i örnsköldsvik när du blir äldre?
jag vill inte de, men jag komma nog fastna i den här hålan. Men annars skulle jag vilja flytta till Stockholm tror jag;)
7. har du löshår?
ja oftast har jag det
8. vilken är din bästavän?
Jennie, Benita och Sebastian
9. vart är du just nu?
Hemma, kollar på bingolotto :)
10 vad vart det sista du gjorde?
Spelade bingo? eller va :D


vad är din dolda talang?
jag kommer inte på något ;o, typ kan he armarna rakt upp bakåt? hehehe? och böja tummen bakåt så den nuddar handleden ;) höhö.
vad heter din pojkvän?
jag har ingen pojkvän
är du mot mörkhyade?
nej
spelar det någon roll om man är mörkhyad eller ej?
spelar absolut ingen roll


Kan du inte börja videoblogga? :)
haha, jag suger på att videoblogga, eller har inte testat men kan ba tänka mej ;D men kanske någongång.


1. hur många har du legat med? (svaret står längre upp)
2. är du tillsammans med någon just nu?
nej
3. vem är det på bilden på din blogg? där man inte får se ansiktena.
Det är jag och en som heter Karim, (ni som läser syrrans blogg vet nog vem det är om jag säger cirkus)
4. hur gör du så att du får så långa och fina ögonfransar?
jag målar på flera lager :)
5. varför videobloggar inte du? skulle va bra, då blir bloggen enu mer intressantare.¨
inte min grej tror jag;) men kan väl prova någongång :)
6. vad heter din kille om du nu har en?
7. kan inte du göra en videoblogg där du sminkar dig? du sminkar dig så himla snyggt! (snälla, snälla, snälla!)
haha ska tänka på saken ;) ,  tack! :)
8. tycker du att långa tjejer är snygga?
det beror på hur långa dom är :)
9. vad heter jennie byströms blogg?
bbystrom.devote.se
10. vad du använder för smink
Mascara, ögonbrynspenna, kajal och ibland ögonskugga :)


1. vilken linje går du?
2. vad tycker du om långa tjejor som är ungefär 1.70 cm som går i klackskor?
det är väl inget fel med det :)
3. hur fixar du håret så det blir så himla fint?
efter jag duschat brukar jag he i mousse, och om jag inte har det så brukar jag bara spraya lite hårspray, sen plattar jag håret och sen spray xD hahah, svårt att förklara!
4. hur sminkar du dig?
jag gör väl inget speciellt, får försöka visa någongång :)


hur lång är du och vad väger du ?
160,5 cm och väger 48 kg


vad har du använt för hårfärg på bilden på inlägget "bajs"?
jag kommer faktiskt inte ihåg, det var så länge sen x)

hahahah men tres! var det inte du som sa att boggar är för töntar? :D
hehehehheheh (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla snälla snälla gör videblogg! du kanske tycker du är dålig på det men vi bryr oss inte det är bara kul att få se en videoblogg istället:) Jag tycker i alla fall du ska prova snart:P

2010-11-29 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0