tomte

Men haalå,

Kom hem för ett tag sen efter att ha jobbat i Port 9. Vi sålde massa små paket till barn. Hade tomte dräckt på mej och varmt som attan var det!
Tycker så synd om alla barn som vill ha ett men har för snåla föräldrar som inte kan ge dom en ynka tjugolapp..
Haha, det var en man som kom fram och ville köpa, (vi sålde leksaks bilar, pärlor, gelebollar, böcker, pennor, barbiedockor m.m.) Då sa han att han skulle köpa en eftersom han skulle spela  något vuxen spel på julafton, då frågade han om vi hade nåt förslag på vad han skulle köpa, då tog jag fram ett paket med en barbiedocka i, haha, han trodde säkert de va värsta kökskniven eller något xD jag ba " den här blir perfekt" sedan gav jag han paketet, då sa han " okej vad bra, då litar jag på dej då ;)" haha, ser ba framför mej när han ska ge den där presenten till sin fru eller något på julafton x'D hahah, stackarn :)

Slog mej inte i morse btw (H) Fast har räknat ut att det händer varannan dag :| Pappa sa att vi hade en innebandy hjälm någonstans som jag kunde få ha (H) hahah, fyfan va ful.

Nu ska jag städa mitt rum som är riktigt snuskigt.. Ikväll vet jag inte vad som händer, ska nog till Mette och se på film eller till syrran.

jfhdgld
Hahah, riktig snygg;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0