Gun

Vaknade för ett tag sedan, ligger fortfarande på den "sköna" soffan som jag och gun delar på -.-' fett jobbigt. Hon sitter och knagar på min arm så jag håll på få nå fel, så fort jag puttar bort hon springer hon tillbaka xD.. 

Igår städade jag mitt rum så de är as mysigt nu (: Efter de kom syrran och hämtade mig så vi for hem till henne och såg på gamla filmer :) Fattar inte hur man ger på hennes skit tv.. finns 100 knappar och jag har provat alla.. ingen funkar..

HAHAHHA nu ramlade Gun ner i slasken x'D osmidigare katt får man ju leta efter :D

Är fett hungrig och angelica har bara glutenfri mat -.-' usch, ska be henne fara och köpa sushi åt mej då hon slutar (H) as sugen på det.

Ska duscha nu sen dra på nån fiiilm :) Scooby doo kanske (H) hähähä,

Pues darling, puues!

ujk
259+ / Gun


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur sminkar du dig vid ögonen, alltså hur mycket mascara någon ögonskugga du kanske kan skriva vilken mascara/or du använder och så, du är jätte söt!

2010-11-29 @ 20:31:17
Postat av: blatten som du känner

gullig katt men måste döda den för jag hatar katter ;) skoja den är fan gullig

2010-12-16 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0