Återträff

Haaaaalå,

Sitter hemma hos jennie nu som är bakis som fan, haha. Hon var ut på Olles igår. Tycker lite synd om henne faktiskt.

Snart ska vi dra till Lomsjön på någon återträff typ, alla 93or från Änget. Hoppas bara på mycke folk så blir det säkert roligt;) Dock så ska jag vara nykter eftersom jag fortfarande käkar bajs medicin. Sista dagen idag men lika bra att hålla sig till sista april ;)

I morgon fyller min mor år. Så vi ska till Sidensjö och fira henne med släkten :)

Syrran far till Alanya i morgon i ett halv år tror jag det är... Komma sakna henne som fan :( Vem ska jag nu skylla på om mamma och pappa får damp på om jag har gjort något och vem ska jag nu bråka med?..

Tur jag ska fara och hälsa på henne 3 veckor sammanlagt. Alltid något (:

Nu ska jag dampa lite på Jennie och Bea som aldrig blir klara någongång, sen drar vi till Lomsjön. Får se hur länge vi blir där ;)

Pues darling, puues!

fdgfgdfgd


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna visa hur du målar dina ögon bryn, och vilken färg elr namnet på ögonbrynspennan du använder? :) Kram ella.

2011-05-01 @ 15:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0