klassfest

Hola,

Ligger i sängen fortfarande, vaknade fett tidigt, runt 9-10 tror jag.

Igår hade vi klassfest hemma hos mette, var faktiskt riktigt kul. Spelade nå pingisspel, vet ej vad det var men. Spelade öl spelet, jag har aldrig och sjöng singstar m.m. :)

Sen runt 11 drog jag och bea till miche på sörliden där Jerrab, miche, ewe, ida och carro var. Senare kom Maria också :) Dock så drog vi rätt tidigt eftersom fille var trött;) haha. 

Ikväll ska jag vara med Sipan tror jag. Vi drar nog upp till micheeelleee :) blir bara chill kväll tror jag ;)

Pappa har mublerat om i mitt rum :) fett mysigt, ska visa bild på de senare. Lägger också in bilder från igår då jag har fått dom ;)

Pues darling, puues!

fggsdfg
orkar inte leta någon annan bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0