KÖÖÖRKORT

Hallå,

JAG TOG KÖRKORTET IGÅÅÅR ;D

Jag äger ;) Fett mycke poliser ute. fick panik och körde typ 40 då jag såg dom x'D


Har varit sjuk fett länge nu. Vet ej vad det är. Sjukan trodde först de var hjärninflammation men de tror inte jag.
Har haft as ont i ögonen, huvet, nacken och 39,5 graders feber.. usch, har aldrig haft feber förut och usch vad hemskt det var.. det bara rann svett från mig. sen i förrgår började jag känna mig frisk. bara lite feber och så. sen igår på kvällen fick jag feber igen och as ont i nacken. Idag känns det dock bättre..

nu ska jag käka och plocka undan i mitt rum!

Pues darling, puues!

jghgjhgj
klassfest


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det seriöst första gången du hade feber? :o Lite wierd att det tog så länge innan du fick feber första gången, men ska kanske inte klaga ^^ haha

2011-04-19 @ 15:43:45
Postat av: Anonym

man får gratta till körkortet och uppdateringen! :D haha, nemen hoppas du kan börja uppdatera lite mera nuu :D

2011-04-19 @ 21:16:58
Postat av: anonymhehe

Är du tillsammans med Frat?

2011-04-23 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0