bajskorvar

Haaala,

Kom precis hem från stan, drog till Körskolan efter skolan med Martin och Mette. Fas C är fett svår jag får DAMP!
Sen efter jag dampat lite så gick jag och mette ner till Subway där Bea och Jennie satt och käkade, va där typ 10 min sen drog vi hem x) hehe,

Sitter och kollar på tv just nu och väntar på käk..

Idag på skolan var det en tjej som fick ett epelepsi anfall (tror jag det var) i ljushallen, fyfan va hemskt de såg ut.. Tycker så synd om henne, de blev knäppt tyst i hela ljushallen och alla stog bara och glodde på stackarn :(..

Ne, nu är maten klar.

höörs

Pues darling, puues!

dgfdgdfgdg

söt tjej som vanligt (H)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör ett sminktips om det där sminket du har på bilden!! as snyggt.

2011-03-01 @ 00:11:15
Postat av: Anonym

håller med! berätta hur du gjorde på bilden ;D om inte på video så via bilder och olika steg :)

2011-03-01 @ 13:04:36
Postat av: Anonym

Gör en sminkvideoblogg :)

2011-03-02 @ 23:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0