försovde mig som vanligt

Tjuuuu,

Tror ni inte jag försovde mig i morse eller ;o
Något mongo tyckte att de var kul att smsa och ringa mig hela natten så jag inte skulle kunna sova så jag stängde av mobilen, men.. kom ju på att jag har ju väckarn på mobilen :) (Y) smart chej! ne inte ett dugg..

Såg att de va sol ute så tog på  mig skinnjackan och sprang till bussen, men de va satans jävla kallt ute:O och sen fick jag gå till bowlingen ;o inge jag dog då!.. blev fett arg..  Vi käkade iaf.. sen.. drog jag Bea och Anton upp till park och träffade babben och jennie, sen då vi skulle gå ner så säger smart bea att den vägen hon vill gå går snabbare. Men ne, vi hamna typ i järved? hahah skoja, de va inte så stor omväg men endå(H).

Spelade sen laserdome, och de va fan de jobbigaste jag gjort på länge:O Sprang runt där som en galning sen fick jag sitta och kampa i ett hörn för jag höll på spy. bra kondis(Y).. haha,

Har precis lagat Fläskfilé, klyftpotatis, sallad, majs, dipp och mozarella. Feeeett gott vare! Åt fett mycke så nu håller min mage på dö eller nåt.

Ikväll ska jag nog till mette, med bea och mettes två kompisar som bor i östersund :)

Nu ska jag sova ett tag sen duscha och dra till mutte:)

Pues darling, puues! 

gsdgsdsf
söt tjej


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ha inte uppdaterat bloggen på hela helgen -.- kollat varje dag.. tkr du ska börja uppdatera mera!

2011-02-14 @ 16:08:56
Postat av: Anonym

tråkig blogg

2011-02-14 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0