Körskola / Svar

Hellu,

Kom precis hem, har varit ute och kört med papsen.
Efter skolan drog jag och mette till körskolan och pluggade från typ 2 till 5, bokade in massa körlektioner, vågar egentligen inte börja köra med dom än xD haha.. aja,

Mina dagar kommer bara gå åt att göra massa läxor och plugga på körkortet ett tag framöver -.-'

Nu ska jag snabbstäda mitt rum sen blir de att plugga som fäään (H). hehheheh,

Till dig som undrade vart Jerras blogg tagit vägen så har hon tagit bort den. Men eftersom jag är bäst så övertalade jag henne om att göra en ny blogg ;D


Pues darling, puues!

jkjhkjhknknknjkhnk
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju kung du :D:D

2011-02-02 @ 23:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0