Ledig

Haaaalå,

Sitter och har UF nu, är egentligen ledig från den här lektionen eftersom vi har avslutat vårat företag. Vi tjänade 500 spänn ;) lika bra.
Ringde  nyss bea eftersom hon inte har varit här idag, och jävlar vad arg hon var xD haha, hon hade försovit sig men ska ändå skita i att komma xD haha. Eller hon ska komma hit och lämna kvittona från dom som har köpt och blablabla.

Idag fyller min vän Olivia 18 år :) Grattis till diiig :) <3

Slutar 12 idag tror jag, känns skönt. Ska knalla ner till Körskolan då och plugga.

Ne, nu ska jag gå och käka,

hööörs!

Pues darling, puues!

sdfsdfsff
Ollaaa


Kommentarer
Postat av: Olvan

Tack så mycket vännen min <3

2011-02-28 @ 12:36:27
Postat av: lina

hej tres, kan inte du ha en frågestund? älskar din blogg!

pussar sötnos :)

2011-02-28 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0