SNORRE

ÄR FETT ARG NU!

Missade bussjäveln..... även fast jag ha vare klar sen typ 9 :@    hittade inte kuknyckeln till huset så sprang runt och leta som en galning.. sen fick jag lov att springa ner och leta min egen nyckel, sen då jag hade låst sprang jag som en tok och då ser  jag bussjäveln åka ner för backen :@ ÅÅÅÅH ¤%&/(/&¤%%#".....
Sen då jag kom in igen ringde jag mamma sen frågade jag vart nyckeljäveln är. Då säg hon att den där nyckelsmycket eller va de het har farit bort -.-' -.-' -.-' och de va ju den jag letade efter :@@@@@@@@@@@@@@@ helvetes jävla ball snopp...............................................................................................................................................................................................................................................................................................

vafan ska jag göra nu då? helvete..

HEJDÅ!

asdasdasd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0