Svar

ska få tandställning snart.. och undrar om du tyckte det gjorde ont när du satte på din tandställning & hur länge du fick ha den? var dina tänder fula innan?

mina är as fula, haha.. så måste få, ville ba veta om du tyckte det gjorde ont att sätta på den första gången? skulle va tacksam för svar! =)


alltså, det gjorde ju inte ont att he dit den. Men efter någon timme typ så gör det jävligt ont om jag minns rätt xD haha, eftersom tänderna försöker flyttas. Sen gör de ju också ont i läpparna, eller va säg man? läpparna där inne xD haha, man får skavsår och massa skit eller vafresen de heter (: mene.. se till att få myckee vax som du her på tandställningen så fixar de sig nog ;) Men de gör ont som fan att ta bort tandsställningen xD

Ne jag har alltid haft raka tänder, men missbildad som jag är så var min hörntand i gommen xD så jag fick operera mig. Så min tandställning var till för att dra ut tanden i gommen (: haha

Kommentarer
Postat av: asd

Så drygt är det inte med tandställning, varierar ganska mycket om man får problem och inte ;p finns ju typ vax man kan ha på den med för att det inte ska skava så ^^

2011-02-04 @ 15:57:13
Postat av: Anonym

okej då vet jag :) tack!

2011-02-10 @ 16:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0