Haaaaaaaaaalå

Hallå,

Kom precis hem från min faster som fyller år idag:)
Käkade sushi nyss med syrran,  feeett gott.. As länge sen jag åt det och de satt som en smäck(H) haha skoja,

Idag har jag iaf haft körlektion, kul va?.. Och efter skolan drog jag mette jennie och bea till UH och chillade. Jennie berättade lite om hur hennes helg var, och den var knaaaas!

Till er som tycker jag är dålig på att uppdatera:
Jag har ingenting att skriva i bloggen xD Jag gör inte så mycket.
I fredags var jag med mette bea jennie lolloh patricia och mia och spelade monopol, hur kul är de att läsa om xD? haha,
Och i lördags var jag hos Tony och Sylvia och käkade middag.
Kom med förslag på vad jag kan skriva om då? Och inte videoinlägg eller vad det heter för de känner jag inte för att göra just nu :) Kanske kommer senare, vem vet?

Tycker inte de är så roligt att uppdatera heller eftersom jag inte har några bilder att lägga in, pga att jag inte har någon kamera. Och de värsta jag vet är att läsa en blogg med samma bilder eller inga bilder alls xD


På fredag ska jag nog spela bowling med jennie, bea, mette och några själevadare;) kommer bli nice!

Nu ska jag ta en dusch och sova (:

Pues darling, puues!

jhgkhghjg
Kille jag hittade i diket på ulvön för några år sen (:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du fixar en kamera snart dådaa :D precis de du säger, att det är tråkigt utan bilder.. och det äre ju också! :D så ska bli mkt roligare då du fixar en kamera!!

2011-02-14 @ 23:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0