dööööööö

Hallådär,

Just nu sitter jag och kollar på efterlyst och då de är paus kollar jag på Jersey Shore och läser lite i körboken.
Den där medicinen är värsta dynamiten (som pappa brukar säga) haha skoja, men jag har inte så ont i örat idag. Kanske inte va så farligt eller så ägde medicinen ;) hehe,

Vaknade halv 1 i morse av att mamma var förbannad. Sket sig ju direkt..
Förut vaknade jag av minsta lilla, då jag var yngre hade jag sånna där.. va het de.. typ pärlor som hänger ner från dörren eller något? Pappa rörde bara lite på dom så två for ihop. Och av de vaknade jag?
Nu har jag fyra väckarklockor, en är mobilen, en är en sån där vanlig med musik på högsta volym och en är någon militär sak  där man hör någon skrika  något sen hör man värsta kriget och en dörrklocka som mamma och pappa klickar på 1000 gr där uppe så plingar de nere i mitt rum. Tror ni jag vaknar? ne..

Har fått en personligväckare nu, Sipan. Han ska börja ringa mig kl 7 varje dag. Hoppas jag vaknar då.........

nu börjar efterlyst igen,

pues darling, puues!

sfsdfsdfs
sån där jag menade med
"pärlor som hänger ner från dörren"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0