chill

Haalå,

Igår efter jag var hos min kusin så drog jag till Mette, sen direkt när jag kom dit skulle vi fara och hämta Bunitta och dra till kvantum för att köpa nå gött. Dock hade inte jag nå pengar så mette köpte en dricka och marabou till mig (: <3

Vi skulle se på film, men vi blev så otaggad på de så vi satt och spelade monopol i 6 timmar! Självklart så vann ju jag ;) haha, sen drog jag och Bea till max  för att få skjuss hem av Gurra, och påvägen till max så såg vi Pedro (beas katt som varit borta i 4 månader).

Ikväll vet jag inte vad som händer. Sugen på att bara åka bil. men ja, vi ser väl vad som händer. Kanske stannar hemma och läser lite i körkortsboksbajssaken ;D haha. Börjar närma sig nu.

aja,

Pues darling, puues!

fghjkjhfdjf

Har verkligen inga bilder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0