halsen dödar mig

Tjännare,

Somnade 5 i natt och vaknade 8 av att pappa tände lampan i TV rummet för jag somnade där.
Tyckte jag var duktig som klev upp då men nu ser jag att en i klassen säger att vi börjar på tisdag :s ?

Halsen blir bara värre och värre. Kan inte prata, ingen hör vad jag säger. Har fått torrhosta också -.-' Inge irriterande.. 

Gun går mig på nerverna. Hon hoppar upp i fönstret som är vid soffan och biter sönder blomman sen her jag bort henne men hon springer dit endå bara för att jag ska bli arg..

Ne, nu ska jag se på tv.

Höörs!

Pues darling, puues!

njnjnjnijij


Kommentarer
Postat av: emelie larsson

älskar din blogg!!

den bäästa.

kan inte du göra en sminkvideo typ.. nu när du är sjuk så kanske du inte ha ngt att göra.. så snälla therese! du sminkar dig as snyggt!

2011-01-09 @ 15:31:03
Postat av: paula

Ellerhur! Håller med!!

2011-01-09 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0