JVM

Tjenis penis,

Sitter här och har as tråkigt, har kollat allt på fb, alla bloggar allt som finns på youtube, vad har man för liv nu? inget. Har bleve ännu sjukare nu, snorar som en jude, mysigt att höra va:)? ont i huvet, halsen dödar mig och nyser hela tiden, yeeey!
Måste pallra mig till stan i morgon också och fixa lite småbajs.

Kollar på JVM eller va de kallas xD haha, fett lång tråkigt..

Fick damp på min mobil för knapparna är knas, om jag skrev  sms kunde allt bara fara bort.. Så hade en 3310a ett tag, och på den rymmdes 15 sms tror jag, och man visste inte om man inte hade skickat smset eller inte så jag kunde skicka typ 3 lika dana sms..

Har letat en samsung laddare feeeett länge, typ ett år om inte mer. Frågat alla jag känner och randoms, sen för någon dag sedan då jag var med jennie och sipan så frågade jag sipan om han hade en och vad säger jennie då?
"men min mamma hade ju en sån mobil" HAR LETAT EN I ETT ÅR OCH MIN BÄSTA VÄN HADE HAFT EN SÅN LADDARE HELA TIDEN. haha :D Blev fett glad, for och hämtade den idag, startade den, blev fett glad att den fortfarande funkar, men va händer då? Knapparna funkar typ inte måste trycka stenhårt och as många gånger för att något ska  hända.. Va besviken jag blev..

ne nu började JVM så ska se det nu (:

Pues darling, puues!

uioiuou


Kommentarer
Postat av: Sarah

snygga människa!

2011-01-07 @ 00:05:19
URL: http://eringdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0