svar

Haha till dig som säger att jag försöker visa mina bröst. Om du tycker jag försöker visa upp mina bröst med den där bilden är du ju dum i huvet.
''annars hade man aldrig lagt ut en sån bild..'' Varför skulle jag inte kunna lägga ut en sån bild för? Jag har ju lagt ut 500 andra bilder när jag ser keff ut? 
'' Men i verkligheten har du rätt så småa bröst tres ;) '' Tror du inte jag vet hur stora/små bröst jag har eller? jag har faktiskt sett dom med mina egna ögon. Jag har aldrig påstått att jag har stora bröst för det har jag inte heller. och vad fan har sommaren med de här och göra? 

Och SMINKET? ''tagga ner lite på de va'' Jag sminkar mig absolut inte överdrivet. Jag har mascara, kajal och ögonbryns penna som vilken jävel i hela värden har. Vad är det som är så fjortis med det?

Och du måste ju se förjävlig ut eftersom du inte vågar stå för vem du är när du försöker trycka ner andra. Och jag tänker inte ändra på mig bara för att en äcklig liten anonym klankar ner på andra för att få bättre självförtroende ;) PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emilia

tycker du är fin och ska inte bry dig vad andra tycker. lägg ut de bilder du vill, sminka dig so du vill. I slutändan är det ändå du som ska må bra!

2011-01-15 @ 12:31:51
Postat av: Anonym

"Jag sminkar mig absolut inte överdrivet. Jag har mascara, kajal och ögonbryns penna som vilken jävel i hela värden har. Vad är det som är så fjortis med det?"



Tror du att man menade mascara, kajal och ögonbryns penna eller? Om man nu kollar på alla dina andra jävla bilder så ser man ju att det är typiskt en fjortis sminkning? Kolla bara på allt det vita du har runt ögonen? hur jävla snyggt är det då? ser ut som man har kladdat och hållt på.. fett FULT! och du förstår väl att jag inte menade mascara & kajal och det, för det fattar du väl själv? DU VET att jag menade bilderna med allt jävla vittklägg..

kolla bara på dina bilder på facebook?

värsta pushupen.. värsta fjortis sminkningen?

och vad spelar det för roll om jag är anonym? jag skriver ju bara vad jag tycker? så lilladu, nu tycker jag bara att du ska hålla igen din fula käft.

2011-01-16 @ 13:18:17
Postat av: men snälla -.-

spelar väl en jävla roll om du är anonym eller inte, du står väl för vad du skriver?



nu kan fortsätta med ditt meningslösa liv och knalla vidare till nästa blogg och skriva överdrivet mycke om vad du tycker hur fult dom sminka sig och allt annat jävla tjat du knäller på //sebastian byström 076-1022729

2011-01-16 @ 17:57:59
Postat av: mette

Ditt fula jävla äckel! Du tror att du kan komma och säga vad du vill. Men förmodligen är du så JÄVLA ful att du inte ens vågar stå för vem du e. Eller så är du så jävla omogen att du tycker tres e så snygg att du måste skriva såhär till henne för att du vill att hon ska sluta vara så snygg som hon e! Och hon står fan för den hon är det är därför hon lägger ut bilder på sig själv när hon e nyvaken, men de vågar du knappast! för du e SÅ JÄVLA FUL OCH ÄCKLIG! och du e avundsjuk för att hon är fin utan smink, som du förmodligen inte e (om du e tjej).



Tresssss jag älskar dig iallafall :D du e bäst gumman! :) <3

2011-01-16 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0