Svar till den äckliga lilla anonymen (:

"Jag sminkar mig absolut inte överdrivet. Jag har mascara, kajal och ögonbryns penna som vilken jävel i hela värden har. Vad är det som är så fjortis med det?"

Tror du att man menade mascara, kajal och ögonbryns penna eller? Om man nu kollar på alla dina andra jävla bilder så ser man ju att det är typiskt en fjortis sminkning? Kolla bara på allt det vita du har runt ögonen? hur jävla snyggt är det då? ser ut som man har kladdat och hållt på.. fett FULT! och du förstår väl att jag inte menade mascara & kajal och det, för det fattar du väl själv? DU VET att jag menade bilderna med allt jävla vittklägg..
kolla bara på dina bilder på facebook?
värsta pushupen.. värsta fjortis sminkningen?
och vad spelar det för roll om jag är anonym? jag skriver ju bara vad jag tycker? så lilladu, nu tycker jag bara att du ska hålla igen din fula käft.


Men lillavän lugna pungen förfan, om du kollar på dom bilderna så var jag blond på dom flesta, förutom den som jag skrev närbild på, och när var jag blond senast? hmm.. ungefär i 9an till början av 1an. Sminkar jag mig så nu? eeh, ne. Så varför påpekar du de nu för då? Jag tycker inte om att ta bilder på mig själv så jag har nästan inga nya bilder på mig i bloggen, = att jag inte har några nya bilder på mig på facebook heller. ''Kolla bara på allt det vita du har runt ögonen?'' so what!? jag kanske tyckte/tycker att de var/är snyggt? Annars skulle jag ju inte ha de ditt jävla stolpskott! Jag skiter fullständigt om du tycker att de är ''fett FULT!'' 
''och du förstår väl att jag inte menade mascara & kajal och det, för det fattar du väl själv?'' tyvärr vännen, de gjorde jag inte efter som jag har inte sminkat mig så på hur länge sen som helst.

Okej, om jag har pushup då? vad spelar de dig för roll? jag kanske tycker de är snyggt ;) Säg någon som inte har lite pushup? Okej, du behöver inte säga vem du är. Vill endå inte veta vilket  fulface som skriver saker till mig för att försöka trycka ner mig, vilket inte går så bra :) Du är bara avundsjuk, för annars skulle du inte ens läsa min blogg eller kolla på mina bilder på facebook.
''så lilladu, nu tycker jag bara att du ska hålla igen din fula käft.'' hahah, ojojoj, det är du som kommenterar mina bilder? ska jag ba sitta här som nå fån och inte få kommentera någonting tillbaka? eh, ne.. tror inte de va gullunge. Sluta läs min blogg och sluta kolla på mina bilder om du tycker jag är så ful? Eller ne just ja, du är ju bara avundsjuk! PUSSSSS!



Kommentarer
Postat av: Jr

Bra att du står på dig :) det där är ju bara en idiot som inte har något bättre för sig :P

2011-01-16 @ 23:27:10
Postat av: Eve

Hahhahaha gud vilken idiot! Visst att säga vad man tycker, men som anonym? Äckligt fula jävlar som skriver så! Du är fett fin tres! :)

2011-01-17 @ 00:45:20
Postat av: S

Vissa har ju ganska dåliga liv med har jag hört. ;p

2011-01-17 @ 01:01:17
Postat av: Du vet vem :)

tres är ändå fin om hon sminkar sig fjortis :)

2011-01-19 @ 12:23:55
Postat av: Eva

Jag tcker att du ska stå på dig å inte låta en anonym nolla trycka ner dig!! ALLA har rätt att se ut som dom vill å alla såna där kommentarer bottnar i avundsjuka precis som du skriver.

2011-01-21 @ 13:29:34
URL: http://evaz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0