Svar

vad använder du dig av för foundation? :)
Eftersom jag har typ aldrig finnar eller något så använder ingen foundation eller puder eller något sånt (:


Ligger och har feeeett tråkigt, kan ej sova.. Drygar med babben på msn xD haha, Ska upp halv 8 i morgon eftersom då drar mamma till jobbet och jag måste passa Bamsebubben. Ska försöka hålla mig vaken då också så jag vänder tillbaka dygnet. Men de komma nog inte gå så bra eftersom jag ska till mette och käka i morgon.. Sket sig ju direkt.

Och på tal om köttfärs, efter man har haft gelenaglar några gånger får man fett fula naglar ;o typ vita sprickor, eftersom jag skär bort gelen som är kvar, då ripar jag ju nageln.. komma ju ta år innan de går bort.. Måste köpa sånt där medel som tar bort de. Ingenaning om vad det heter eller hur de ser ut eller något.. Någon som vet?

Åh, såg nu att Det okända var på tven :) ska se de nu.

Höörs!

Pues darling, puues!

jhllölöklkö
maja, macke och jag på ulvön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0