hohohoho

Kul att jag är sjuk, kall svettades som en jude i natt. Och det brukar vara snorkallt i mitt rum eftersom jag har rummet i källaren och om man öppnar dörren så kan man inte ens vara inne i mitt rum, blir som värsta frysen här då. Haha skoja, men typ. för någon timme sen höll jag  på dö av värme, gick och öppnade dörren men de va ändå fett varmt. kändes som att jag skulle svimma? Tecken på feber? jag vet inte. Aja, har fett ont i halsen också, kändes som att maten rev sönder halsen på mig då jag åt. Inte kul.

Iaf så har jag ba legat och sjukat mig i sängen idag och hoppats på att bli frisk till fredag för då fyller min älsklings jennie 18 åååår! kommer bli riktigt kul hoppas vi;) Handlat med mamma har jag också gjort. Ligger och kollar på  Losing it with Jillian nu, väntar på att Jersey shore (det äger) ska börja och käkar marabou och trocadero.

Tänkte prova lägga in lite fler bilder från nyår. Internet stängs av så fort någon ringer. As irriterande..
Får ej lägga in vilka bilder som helst för jennie och hon är inte inne på msn eller nåt så jag tar bara bort henne från bilderna så får hon lägga in vilka hon vill sen på hennes blogg :)

ghjk
haha

ghjklkjljklkjkl
jag och tisse

fgtyuighj

Älsklingsmichee<3

ertyuio
innan vi kom till tisse och miche

sdadsdad

påväg hem, haha snygg va;)?

haha, såg nu att vi har bara massa jävla bilder från då vi satt i soffan xD kul va? vi har  massa video också från 12 slaget m.m. också men dom vet jag inte hur man lägger uuupp :)
Nu finns de inte så mycke mer bilder att lägga upp eftersom då ser vi fett sleeeten ut (H) likabra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad använder du dig av för foundation? :)

2011-01-05 @ 00:03:25
Postat av: Anonym

är det en nazistflagga på väggen? vrf då? :o

2011-01-27 @ 11:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0