Gullvik/Volleyboll

Hello,

Idag följde jag med Jennie och hennes syster  till gullvik. Chillade fett där, alla tre somnade. As nice.

Sen bestämmde jag och jennie att vi skulle på den där saken som är i stan, så vi for hem och jag stressade som fan, håret hann inte ens torka. sen då jag ringt henne typ 750 gr så tar jag bilen upp för å kolla vafan hon håller på med, vad tror ni jag ser? En svettig tjej som ligger och snarkar i soffan.. inge jävlakuksatanshorbajs less jag blev då da? Vare bara att fara hem och tvätta av sig allt smink och dö.. Nemen dåååå, i sista sekund svarade mette så jag drog och spelade volleyboll med massa på villa, sen drog vi till hamnen och benita badade, helt  galen..

I morgon drar jag, bea, jerra, mette och jessica till Sundsvall och shoppar loss, sen går vi väl till Gatufesten och chillar stenhårt där utanför ;) hahah..

ne, nu ska jag se på en film sen sooova!

Pues darling, puues!

fdgfgdfgd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0