Hemmaaa

Helluu,

Kom hem från Alanya igår halv 5 på morgonen typ. Fyfan va dryg resan hem var. Resan dit var jag så nervös så jag höll på kräkas. Jag har aldrig flygit och jennie hade bara flygit då hon var liten så hon minns ju inte så mycket. Då vi var i istanbul påväg dit fattade vi inte ett piss, sen kom det 2 killar och trängde sig fram till oss och frågade vart vi skulle och dom skulle också till Antalya. Så då frågade jag om vi kunde haka på dom eftersom vi inte fattade något. Självklart sa dom.

Fem min senare hörde vi i högtalarna att vårat flyg snart skulle gå så vi börja springa som fan, och kom fram till bussen i sista sekund. Hade inte vi hittat dom så hade vi missat flyget helt klart!

Då vi kom fram kom Syrran, tres och dennis och hämtade oss, vi började dricka i bilen och sen festade vi hela natten ;)

Usch vad varmt det var där! höll fan på dö, seriöst. Berättar mer om alanya senare, just nu ska jag städa klart mitt rum :)

Btw, fick låna syrrans kamera, menee.. tro ni inte jag slarvade bort den? yeeey! sket sig ju direkt. men som tur var la vi in några bilder på syrrans dator innan så ska be hon skicka dom då hon är inne :)

Pues darling, puues!



jag och syrran parta loss i takluckan ;) haha,

Svettig freeesh chej


Jag hatar clowner, eller maskar överhuvetaget..
sen är syrran så fittig att hon springer och lånar den där masken av någon random
och säger ''kolla nu ska skrämma syrran'' Sen knackar hon på min axel
och jag börja lipa som fan. Kul tjej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0