hohohohohohohohoohhoohohohoo

Hellu,

kom hem från mette för ett tag sedan, sa hejdå och sååå :) Spelade skip-bo som vanligt (börja bli pinsamt att skriva ut det nu för tiden..) Kollade på när benita rensade hennes garderob som hon inte har gjort sen hon flyttade dit.

Lagade lite mat till mina små bebisar också, strips och nå kött ;) haha. Mette stackarn har inte käkat riktig mat på två veckor xD

Lånade lite kläder av mette och benita eftersom jag inte har nå egna.. haha skoja, men har inga ''utomlandskläder'' (?) heheheh,

Tidigare idag var jag till stan med syrran, köpte lite saker till resan, sen kom jag hem och direkt följde jag med jerra till stan igen xD

Nu ska jag försöka packa klart allt.. går inte så bra, ser på Lejonkungen istället;) hahah,

Pues darling, puues!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0