barnvakt

cp råka ta bort allt.. får damp så nu skriv jag ba vad jag har gjort igår..,
dsgfsfghfhjgfdsfg



Igår var jag barnvakt åt jocke. Vaknade av att han kom in och väckte mig. Tänkte göra en fin trolldeg som han kunde leka med men de ville han inte då den blev klar.. förstår jag med.. typ mjölklumpar i..

Sen skrev jennie till mig på FB och frågade om jag var vaken, aa skrev jag. sen loggade hon ut? va tomtar hon i då? skulle hon inte säga något? tänkte jaaaag.. Senare såg jag hennes bil komma på vägen också tutade hon. Då tänkte jag ba va? har hon glömt något som hon vill att jag springer ut med eller? sen var jag påväg ut, dåå såg jag att hon var själv i biiilen ;D;D;D alltså har hon tagit körkortet:) yeeey, Grattis till dig älskling!

ser mysig ut va?










Kommentarer
Postat av: jerrab

thank you honey! :D <3

2011-07-06 @ 02:50:14
URL: http://bbystrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0