hohoho

Hola amigos,

ANGELICA ÄR HEMMMMAAA!

Igår hämtade jag tres och angelica kl 00.00resecentret. Skjutsade hem Tres och sen sprang angelica in bakvägen. Hon sovde nere i mitt rum så inte mamma och pappa skulle se henne.

Sen då mamma kom hem satt syrran nere i mitt rum och jag uppe i mammas rum och snackade över skype. Sen bad jag mamma att prata med syrran och då hon gjorde de sprang jag ner och satte mig i webben breve angelica, sen mamma ba, men? hur gör ni de där? vi ba eeeh 8-) ? sen sprang angelica upp och förns då fattade mamma att hon var hemma xD

Sen for vi och överraskade Pappa på jobbet, och senare till Sofie.

Seeen till mormor och morfar, och angelica har köpt en Onepiece eller hur det stavas, så hon hade drage upp den hela vägen över huvet och stog och dansade framför mormor och morfar, sen mormor ba, hahah skulle kunna tro att de där är angelica men de äre ju inte. sen drog angelica ner dragkedjan och mormor stog bara och gapade xD hahah, as kul.

Neee, nu ska jag ta en powernap.

(inlägget skulle upp tidigare idag..)

Pues darling, puues!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0