Chilla hos Sofia

Hallådääär,

Kom hem från Sofia för ett tag sedan. Var där och spelade massa spel, bl a. Bluffpoker, haha.
Benita hade med sig pinnbröd som jag käkade, mådde fan inte bra utav den kan jag lova. Fick as ont i magen.

Och btw, har börja blive förkyld. Så jag skulle dricka hounungste (?) och då jag druckit upp halva typ så ser jag på hounungsburken att datumet hade gått ut. Och vet ni vilket ÅR det var? 2008 !! hahahah, mådde inte så bra efter de heller. höhöhöh,

Imorgon måste jag och jerrab fixa passet, någon som vet hur lång tid de tar innan de kommer :| ? Åker ju till Alanya 14 juli. Får väl hoppas på att de inte tar så lång tid innan man får det xD

Aja, nu ska jag he på en film och sooova!

Go' natt!

Pues darling, puues!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0