Var fan bakis i 2 dagar typ. Usch.. har inga kommentarer om midsommar x) lika bra det.

Igår ville benita ut med min superbåt igen, så de va ba å ta fram fiskegrejerna.. men inte fan fick vi någon fisk den gången heller. Orkade inte ta med oss motorn så vi rodde.

Idag gick jag ut och solade en stund. Gud vad varmt det var, höll på flyta bort! gick in lika snabbt typ. Hur ska jag klara mig i Alanya? Btw så äre bara 2,5 vecka kvar tills vi far ;) känns verkligen inte som det.

Vet inte vad som händer idag, benita ville att vi skulle fara och bada någonstans men vi får väl se hur det blir med den saken, badkruka som jag är!

Nej, nu ska jag städa. Känns som att jag inte gör något annat..

Pues darling, puues!


Kommentarer
Postat av: semlan

Gå med i veckans blogg och få en länk på min blogg



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html :D



2011-06-27 @ 19:14:01
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0