Harrys

Hola amigos,

Vaknade typ nyss.. Var på Harrys igår så är lite bakis nu..

Drog till Michelle igår med Olivia, Marie och Alex. Sen drog vi ner till Erik och Torkel tror jag han heter. Satt där och shottade och käkade chips och rökte vattenpipa. Efter det så drog vi ner till Harrys och tro på fan att Benita kom in! :D Hon visade sitt legg som var 93-08-03 haha. Blev fett glad då jag såg henne :D haha, Försökte tigga lite drinkar av syrrans kompisar gick väl sådär. En kom på mig, vart lite pinsamt. haha,

Har stukat mitt finger också på nå sätt, har fett ont. Dog lite på en parkbänk i hamnparken sen drog jag hem vid 4 typ.

Nuu ska jag till mormor och morfar och käka lite maaat. Sen ska jag lite till.

Pues darling, puues!

jhgjhgj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0