Jerrab ♥

Tjo alla manne'

Jerrabs in the house yao, feel the flow mmh
Fyfan vad jag egentligen inte orkar skriva det här men hon tvinga mig, som sagt vad gör man inte..
Hon sitter i soffan och lökar ned min tröja usch vad snuskig tjej, vi lökar fan sönder för det är en jävla bastu här inne. Och ja.. vad mer, vi dygnar som sagt och alla är fucked up i huvudet också, speciellt efter deras jävla energidrycker. Själv håller man ju inte på med sån skit. snuskigt.

Ska axa hemåt om någon timme eller så måste fan duscha kan inte komma till skolan såhär imorgon vilket dom ska göra.. haha mysiga brudar.

Tres trodde väl att jag skulle skriva nå snällt om henne nu haha, får ba fram hur snuskig du är gumman :') men hon har faktiskt städat sitt rum, duktig flicka. Tycker hon borde städa sig själv också 

peace & love from jerrab

okey jag älskar dig väl också ♥


Me & terra på nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0