Malmön

Tjännare,

Vaknade halv 9 av att Mette ringde och väckte mig. Tog halv 11 bussen in till stan för vi skulle spela volleybollvilla. Men de var ju knökfullt där så jag, mette, martin, emil, robby och malin gick till en liten fotbollsplan nedanför mette och spelade brännboll, lite fotboll, solade m.m.

Senare tog vi båten till Malmön där vi solade och spelade massa spel och grillade och så:) Riktigt mysigt var det! var där till typ 7. Och nu är jag hemma igen :)

Har brännt mig som fan. Är inte röd men de bränner som en jävla jude.

Senare ska jag antingen åka bil med Benita, Jennie och robin eller så ska jag ba va hemma och ta de lugnt ;)

Pues darling, puues!

jhkjhj
shit aboooo


feeeetttt söööt tjeeej :)


Lägger in bilder från idag senare då jag fått bilder ifrån malin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0