Ska strypa dig Bunitta!

Men hallådär,

Vaknade kl 7 imorse av att äckelBenita ringde och skrek att jag måste kliva upp.. fett jobbigt. kändes som att jag nyss hade somnat. Sen försökte jag komma på en bra bortförklaring men nähä. Då tvinga hon upp mig till badrummet för att jag skulle spola så hon hörde att jag hade klivit upp...

Och jaha.. nu när vi är i skolan då. Tror ni vi har någon jävla lektion eller? !?.. Eller vi har inviduelltval eller vad det heter och alla i den här gruppen  är klar redan och har MVG sen kommer jag och Bea här och är inte ens halv klar och har IG typ -.-'

SVEPMA KOM HIT FÖRFAN.. VI BEHÖVER HJÄLP!!!!

haha, ne nu ska jag dryga med älskade vän Benita lite ;)

Höörs!

Pues darling, puues!

hgjhgjhgjgh
Fett ful


Kommentarer
Postat av: benita

lugna dig nu

2011-06-01 @ 08:35:21
URL: http://bbenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0