Svar

hej! :)nu vet inte jag vem tjejen var som nu skrev det inlägget.. men jag vill också ta hål i tungan!! :D men jag har tandställning och jag vet inte om man kan ha tungpiercing då? om de fastnar i varandra? eller om det är typ magnet xD haha, nemen du ha haft tandställning också såg jag :) hade du hål i tungan då? då du hade tandställning alltså? :) hoppas du svarar på det här, så jag får veta om du ha haft hål i tungan medans du haft tandställning så jag kan bekräfta att det kommer orsaka problem eller inte. För ska ta hål i tungan i sommar annars :D

Hallå! haha jag minns att jag också var orolig över det. Jag hade både gomtandställning(?) och tandställning då jag tog hål i tungan. Men de gick bra;) kommer inte fastna i varandra ;) Så det är lugnt. Pierca på bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0