APU

Hallå,

Kom precis hem från mormor och morfar. Jocke skulle dit och välja något gosedjur som han skulle ta med sig till skolan i morgon.

Minns en liten kyckling som kunde pipa. Kunde inte låta bli att ta hem den :') hahah, så söt!
Första dagen på APU platsen idag, gick faktiskt ganska bra. Går dock vilse lite då och då, jävla laburint där bakom. Dagen gick snabbt till skillnad från Cubus. Dessutom jobbar jag 2 timmar mer där jag är nu.

Haha, får ju ha sånna där jobb kläder. Och jag fick den minsta storleken och dom var fett förstora ändå xD aja.

Just nu väntar jag på att BB ska börja. Ska tvätta också kom jag på. Har inga kläder rena.. booring.

Pues darling, puues!

hgjhghghj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0