baaaz

Tjulalu,

Var ju på massage och floating i morse, var riktigt nice. Dock var 45 mins floating lite för länge tycker jag. Var irriterande för det var typ något som var sönder så de pep typ hela tiden. As irriterande. Men annars vaar det nice ;)

Efter de följde jag med syrran och Tres till resecentret för dom skulle göra något sen drog jag till angelica och har varit här sen dess..

Philip kom och höll mig sällskap ett tag men han drog för ett tag sedan för Gun förgiftade han typ ;D haha.. Var fett länge sen jag träffade fille, han flyttade ju till kramfors och bodde där ett tag. Var kul att träffa han igen :)

Sitter och väntar på syrran som skulle komma hem runt 1 för vi ska sova i huset i natt... men inte fresen har hon kommit hem än och hon svarar inte på mobilen. Och hon säger att jag är dålig på att hålla tider? -.-' Ska skälla på henne då hon kommer...

Pues darling, puues!

jghjgjhghjyj

lill philip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0