boooring

Hallå,

Sitter på golvet i tv rummet och har as tråkigt och as ont i röven..
Finns inget att göra.. boooring.
Efter skolan drog jag till körskolan i typ 20 min, sen drog jag ner till stan och köpte en jacka eller vad det är för något för 300 kr, är pank nu. Vet dock inte om jag ska lämna tillbaka den eller köpa en mindre storlek. Skit snygg var den iaf. Och sen till UH och satt och snackade med Bea, miche, mette, lisa och jennifer.

I morgon ska jag och bea på ''möte'' med två olika företag, känns ganska jobbigt... Slutar halv  4 gör vi också.. guuuudis.

Ne nu ska jag hitta på något så tiden går snabbare tills Big brother börjar.

Pues darling, puues!

hghgjhgyu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0