Brux

Hallå,

Kom hem för typ en timme sen. Drog ju till körskolan i morse och satt där till typ 5 -.-' as drygt. Sen drog jag och Sipan hem till han och spelade fifa eller vad det heter och käkade, as gött ;D Efter det gick vi ner till Brux och tränade. Har redan träningsvärk. Fattar inte dom som tränar sådär det är inte kul det är bara jobbigt..
Jag måste vara den klenaste i världen, orkade knappt 4 kg.. sprang as fort i 2 min också sen höll jag på och bena vek sig typ.. inte okej.

Missade ju big brother, blev fett ledsen då jag märkte det. Ska kolla på internet nu om det går sen ska jag sooova:)

Pues darling, puues! 

hjhjkhiukj


Kommentarer
Postat av: s

Du behöver inte köra på så hårt om du ska träna, kör på lugnt bara så du inte får skador och slitningar och sånt :p om du ska springa så spring lugnt med ^^

2011-03-09 @ 23:17:34
Postat av: Anonym

skriv nåå? :o

2011-03-10 @ 19:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0