cp internet

Hallå,

Vaknade typ 9 i morse eftersom jag somnade fett tidigt igår. Var bakis hela dagen.

I fredags drog jag till Mette med Lisa och Hella, senare kom Miche och Maria. Fille fick komma och hämta mig runt 1 tror jag det var xD haha, lika bra det.

Igår kom jonas (min morbror) och hämtade mig så vi for och hälsade på Petta (min andra morbror). Sen var jag bara hemma och såg på filmsyrran kom hem från jobbet. Vi såg någon tecknad film som hon hade lånat från jobbet. Den sög så somnade mitt under filmen.

I dag ska jag bara chilla med chips eller något framför TVn. Söndag = bästa tv dagen.

Blir jobb hela den här veckan som kommer sen feeeeeest som fan till helgen eftersom jag fyller 18 (h).

Har blivit något fel med vårat internet så jag får sitta med någon internet sladd nu ? Loggas ut hela tiden. as irriterande..

Tror jag ska ut på en promenad nu eftersom det är så fint väder ;) haha.

Pues darling, puues!

jhgjhgiuhj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0