jerrab

Tjänna,

Jerrab for nyss hem. Slutade jobbet 2 idag, fett skönt. Fick med mig chips, ostkrokar och cola hem (: hehe.
Efter det drog jag mamma och pappa till banken och skulle fixa något fast de gick tydligen inte x).. fett onödigt. Påvägen hem plockade vi upp jerra som var i stan för hon skulle hjälpa mig att baka tills söndagen.
Fast vi bakade typ 2 saker av 5 typ sen gick vi ner och såg på disney filmer (H) heheh. Mamma och mormor fick ta över vårat jobb ;) haha,
Seeen drog vi hem till mig och städade och pratade gamla minnen ;) höhö.

Skulle göra gelenaglar också men de sket sig ju direkt. Efter jag limmat på naglarna på ena handen och ska försöka få upp korken till gelen så ha den typ stelnat. Gick inte att bryta upp.. Får be syrran ta med lite då hon kommer i morgon.

Nu ska jag sova. Ska upp tidigt i morgon och städa bort de sista sen fixa mig och dra till olles och käka med mina älsklingar (: <3 Sen festa som faaaaan!

Pues darling, puues!

hfhgdfhfd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0