mensvärk till 1000

Hallå,

Min mensvärk dödar mig på riktigt!

Vaknade 750 gr i natt av att värme dynan hade stängts av. låg där och hade satans jävla snopp ont, hede på värmedynan igen, fick vänta i typ 5 min så den skulle bli varm. Sen kunde jag sova en timme till tills den stängdes av igen. usch vad jag hatar mensvärk.. Lycko dom som inte har de..

Måste ju börja stor städa huset idag också, ska damm torka varenda litet hörn. Ska ta en riskudde och he på magen/ryggen och sen bandage runt så dom håller sig uppe sen är det bara att sätta igång ;) haha.

btw. någon som har något bra tips som man kan göra då man har mensvärk?

Jag brukar som sagt oftast ligga på en
värmedyna eller riskudde,
Duscha i varmt vatten,
käka p-piller (haha)
eller träna.

Pues darling, puues!

jhjhk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0