skip-bo

TJÄÄÄ,

Försöker hålla jennie vaken hela natten, klockan bara flög iväg till 5 sen tog vi en skip-bo match så klockan blev 6 sen kändes det inte värt att sova tyckte jag eftersom jag har APU kvantum i morgon (måndag). så om jag skulle sova nu skulle jag aldrig komma upp..

Ikväll har vi bara spelat skip-bo, vatten poker och så.. fett kul :)  Sen lagade vi en sen middag med kyckling och potatis gratäng. m-m-mm!

Nu verkar jennie på G igen och vill spela skip-bo ;) haha, ni ska veta vilka humör svängningar hon har, inte å leke med!

nee.. nu ska jag spela.

Pues darling, puues!






sdgfgdgdfg

hgjghygyug
bild från midsommar 2010


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mer så äre säkert folk som gillar din blogg mer, och så blir de MER folk som kommer att kolla på den säkert.

2011-03-14 @ 19:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0